Asiakaslehdellä voit tuoda esille esimerkiksi yrityksesi osaamista, arvoja, toimintatapoja, tuotteita sekä palveluita.

Arvokas sisältö ja journalistinen ote tekevät asiakaslehdestä palvelun, joka tarjoaa vastaanottajilleen hyötyä, viihdettä, tietoa tai etuja. Siksi lukijat eivät koe asiakaslehteä luotaantyöntävänä markkinoinnin muotona. Säännöllisesti julkaistava asiakaslehti voi jopa luoda odotuksia lukijakunnassaan.

Asiakaslehti sopii kaikille

Painetun lehden vahvuuksia ovat lukemisen helppous ja spontaanius. Lehti ei ole sidoksissa teknologiaan ja palvelee hyvin kaikkia ikäluokkia.

Käsinkosketeltavan lehden vastaanottaminen kotiin on miellyttävä kokemus, joka vahvistaa asiakassuhdetta. Työpaikalla lehti toimii taukolukemisena ja säilyy pöydällä usein pitkiäkin aikoja.

Digilehteä puolestaan on helppo levittää, ja sen sisältöjä voi kätevästi hyödyntää myös muissa digikanavissa. Parhaimman hyödyn asiakaslehdestä saakin, kun se on osana viestinnän ja markkinoinnin kokonaisuutta.

Mitä hyötyä asiakaslehdestä on?

Asiakaslehdellä:
– Terävöität yrityksesi brändiä
– Sitoututat nykyiset asiakkaasi ja hankit uusia
– Lisäät myyntiä
– Tiedotat toiminnasta ja tapahtumista
– Viestit vastuullisuudesta
– Raportoit talouslukuja
– Hoidat sidosryhmäsuhteita (sijoittajat, yhteistyökumppanit, yhteisöt jne.)

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja pyydä tarjous asiakaslehdestä >>

Categories: asiakaslehti